نچرخیدن سینی ماکروفر

نچرخیدن سینی ماکروفر ال جی ، بوش ، سامسونگ و…

شاید یکی از مشکلاتی که کمتر برای شما از اهمیت برخوردار باشد نچرخیدن سینی ماکروفر می باشد که بر خلاف تصور شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. تعمیر این مشکل ماکروفر می تواند بسیار برای شما آسان باشد پس اگر سینی ماکروفر شما نمی چرخد با ما در این صفحه همراه باشید چرا که به کشف علت نچرخیدن سینی ماکروفر می پردازیم و تا حد امکان تعمیر آن در منزل را برای شما میسر می کنیم. پس با ما در این صفحه همراه باشید و ضمن کسب اطلاعات در خصوص 8 علت نچرخیدن سینی ماکروفر به تعمیر آن نیز بپردازید.

چرا باید به تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر بپردازیم ؟

شاید تا کنون توجه نکرده باشید اما عدم چرخیدن سینی ماکروفر باعث می شود که غذا در مدت زمان مناسبی گرم نشود و شما برای گرم کردن یا حتی پختن و … غذا های خود نیاز به مدت زمان بیشتری داشته باشید. از این روست که در دراز مدت استفاده از ماکروفر بیشتر می شود و در آخر فشار بیشتری به دستگاه وارد می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که نچرخیدن سینی ماکروفر ممکن است از خرابی قطعه مهمی نشئت بگیرد که با شناسایی آن می توانید از خرابی بیشتر دستگاه خود جلوگیری کنید.

خوب است بدانید که علت نچرخیدن سینی ماکروفر در انواع برند بوش یا ال جی یا سامسونگ قابل مشاهده است چرا که حتی با کیفیت ترین برند های نیز این مشکل قابل مشاهده می باشد.

علت نچرخیدن سینی ماکروفر

در این مطلب ما سعی کرده ایم تا علت نچرخیدن سینی را به طور کامل توضیح می دهیم. اگر خود نتوانستید به کمک این مطلب به کسب اطلاعات در مورد علت اصلی این مشکل بپردازید باید بدانید که به کمک یک متخصص حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی به عیب یابی از این دستگاه بپردازید. برای پیدا کردن بهترین متخصص و تکنسین در این زمینه نیز می توانید با گروه ژاو تماس بگیرید و به سادگی به تعمیر این وسیله بپردازید. همچنین خوب است بدانید که شما می توانید به کمک این صفحه به سادگی درخواست آنلاین خود را برای تعمیرات ثبت کنید.

علت نچرخیدن سینی ماکروفر سامسونگ

1.جا نیوفتادن سینی ماکروفر

اگر به تازگی سینی خود را خریداری کرده اید یا دستگاه را تمیز کرده اید و اجزای آن را در آورده اید ممکن است در زمان سر هم کردن دوباره این دستگاه سینی را به خوبی قرار نداده باشید. همچنین ممکن است که در اثر تکان خوردن ماکروفر و یا ضربه ای به ان سینی از ریل طبیعی خود خارج شده باشد که در نهایت موجب نچرخیدن سینی ماکروفر می باشد.

2.کثیف بودن سینی ماکروفر

بسیاری از مواقع غذا هایی که داخل دستگاه قرار میگیرند از خود رسوبات چربی و یا غذایی به جای می گذارند و این رسوب گذار ممکن است در هر کجا محفظه داخلی دستگاه باشد. بدیهی است که اگر این رسوب گذاری در قسمتی باشد که سینی از آن شروع به چرخیدن می کند ممکن است حرکت سینی را کند تر کند و حتی در مواقعی که سینی سنگین می شود مانع از چرخیدن سینی گردد. از این رو در این زمان تمیز کردن ماکروفر به سادگی می تواند مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر را حل کند.

تمیز کردن این علت نچرخیدن سینی ماکروفر بوش ، ال جی، سامسونگ یا … بسیار ساده می باشد کافیست سینی را در بیاورید به خوبی با یک دستمال نم دار آن را نظافت کنید. فراموش نکنید که در آخر سینی را به خوبی داخل دستگاه بگذارید که به خوبی روی محفظه اصلی جا بیوفتد.

3.شکستگی بدن سینی و پایه زیر آن

گاهی صدمه ای که به ماکروفر می خورد باعث ایجاد شکستگی در بدنه سینی چرخان می شود. همچنین در مواردی که وزن زیادی رو سینی قرار میگیرد ممکن است این قسمت تاب بردارد یا دچار شکستگی شود که در آخر از چرخیدن سینی آن جلوگیری به عمل می آورد. از این روست که با یک تعویض ساده سینی به سادگی می توانید علت نچرخیدن سینی ماکروفر در برند های الی جی ، بوش ، سامسونگ و … را درست کنید و به خوبی از آن مجددا استفاده کنید.

مشاهده  10 علت آبریزی کولرگازی ال جی

4.مشکل در موتور گردان دستگاه

در وسیله هایی مانند ماکروفر یک موتور گردان وجود دارد که برای چرخاندن سینی یا … دیگر دستگاه قرار گرفته است. این موتور ممکن است از کار بیوفتد که معمولا از دو علت نشئت می گیرد :

  1. خود موتور گردان در نتیجه استفاده طولانی مدت اسیب دیده و خراب شده است که در این صورت نیاز به خرید یک قطعه جدید می باشد.
  2. اتصال این قطعه با برد قطع شده است و در نتیجه برق دریافت نمی کند. در چنین حالتی می باشد که موتور سالم است اما همچنان باید توسط یک برقکار اتصال آن تعمیر شود.

فراموش نکنید که تعمیرات این قطعه کمی تخصصی می باشد و حتما باید به کمک یک تکنسین به تعمیر آن بپردازید.

5.خرابی برد الکترونیک ماکروفر

همانطور که می دانید همه لوازم برقی حتی لوازم بسیار ساده تر از ماکروفر از برد برخوردار می باشند که این قطعه محلی است که سایر قطعات شیوه کارکرد خود را از این دستگاه می گیرند. از این رو اگر ذره ای خرابی در این قطعه به وجود بیاید یک قسمت هر دستگاهی اسیب می بیند. از این رو ممکن است خرابی برد این دستگاه به نچرخیدن سینی ماکروفر منجر شود که از آنجایی که این کار تا حدودی تخصصی می باشد حتما برای تعمیر آن به یک متخصص خوب مراجعه کنید. برای پیدا کردن یک متخصص خوب در این زمینه می توانید از مرکز ژاو کمک بگیرید.

علت نچرخیدن سینی ماکروفر ال جی

6.مشکل در کوپلینگ دستگاه

قطعه ای که دستگاه موتورگردان را به سینی وصل می کند کوپلار نام دارد که از جنس پلاستیکی می باشد و بدون شک تاثیر مهمی در پیدا کردن علت نچرخیدن سینی ماکروفر دارد. بدون شک این قطعه می تواند به سادگی بشکند و یا اسیب ببیند و حتی از دور خارج شود. در این زمان بسته به مشکل این قطعه می توانید اقدام به تعمیر یا تعویض آن نمایید که پیشنهاد می شود ابتدا کاملا علت خرابی آن را مشخص کنید و سپس به تعویض و یا تعمیر آن اقدام نمایید.

7.هرز شدن غلتک های زیر ماکروفر

همانطور که می دانید هر تجهیزاتی که در داخل یک دستگاه شروع به چرخش می کند به وسیله چرخ دنده هایی می چرخد که این چرخ دنده ها گاهی هرز می شوند ، در می روند و یا می شکنند. ممکن است یکی دیگر از علت هایی که سینی ماکروفر شما نمی چرخد مشکل در این چرخ دنده ها باشد که در نتیجه استفاده زیاد یا وارد کردن وزن بالا بر روی سینی می باشد. بدیهی است که علت نچرخیدن سینی ماکروفر تنها با تعویض چرخ دنده ها تعمیر می شود

تعمیر علت نچرخیدن سینی ماکروفر

در این مطلب ما سعی کردیم به وطور کامل به این مورد بپردازیم که علت نچرخیدن سینی ماکروفر چیست و تا حدودی علت به وجود آمدن این مشکل را برای شما شرح دادیم. بدیهی است که اگر مشکل شما با راه حل هایی مانند تمیز کردن و یا جا انداختن سینی حل نشود بهترین راه این می باشد که ماکروفر خود را در یک مرکز تخصصی تعمیر کنید و برای این کار بهتر است به یک مرکز معتبر اعتماد نمایید.

مشاهده  علت صدای بلند جاروبرقی

علت نچرخیدن سینی ماکروفر بوش

مرکز تعمیرات ژاو سرویس

مرکز ژاو با ارائه تعمیرات تخصصی ماکروویو و ماکروفر آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن به تعمیر لوازم خانگی شما بپردازد. از خدمات تعمیرات مرکز ژاو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. تعمیر در محل
  2. تعمیر در سریع ترین زمان ممکن حتی در همان روز
  3. تعمیر با ضمانت 365 روزه
  4. تهیه انواع قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیرات
  5. تعمیر انواع برند های سامسونگ و ال جی و بوش و …

پس برای تعمیر علت نچرخیدن سینی ماکروفر با مرکز ژاو تماس بگیرید.

 

مهم ترین نچرخیدن سینی ماکروفر سامسونگ ، بوش ، ال جی و ... چیست ؟

در این صفحه 7 علت نچرخیدن سینی ماکروفر را جست و جو کنید.

چگونه به تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر بپردازیم ؟

در این مطلب راه کار های تعمیر علت نچرخیدن سینی ماکروفر را نیز ذکر کردیم پس با ما همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها